سیتپـــــور در سالی که گذشت

سال ۲۰۲۰ برخلاف اسمش برای همه ما سخت، ملال‌آور، همراه با بیم بسیار و امید اندک بود. با همه ناخوشی‌ها، این دوازده ماه نیز گذشت. درست مثل همیشه، امسال هم در بنیاد سیتپـــــور سعی کردیم تا آن‌جا که از دستمان برمی‌آمد در علم روایتگری کنیم. از میان مجموع ۱۴۱ نوشته منتشر شده تاکنون در سیتپـــــور، امسال ۲۸ نوشته در زمینه‌های کرونا، ترویج علم، تاریخ علم، تحصیلات تکمیلی در علم، اپتیک و فوتونیک، نجوم و کیهان‌‌شناسی، آمار، برنامه‌نویسی و علم داده، فیزیک آماری و سیستم‌های پیچیده منتشر شد.

خرسندیم که به نظرات شما همیشه پاسخ داده‌ایم و بسیار ممنونیم از بذل توجه همه شما به سیتپـــــور در این هفت سال. تشکر می‌کنیم از همه نویسندگان خوش‌مرام و همراه با ما. سپاس‌گزاریم از دکتر علی‌رضا وفایی صدر و دکتر امیر‌محمد گمینی به‌خاطر حضور در برنامه اینستاگرامی «پشت پرده نجوم». تشکر ویژه هم از عزیزانی که حامی بوده‌اند.

پرطرفدارترین نوشته‌های امسال

نویسنده‌های سیتپور در ۲۰۲۰

اگر علاقه‌مند به پیوستن به ما هستید، مرام‌نامه ما را بخونید.

سیتپـــــور

به خاطر روایتگری در علم

به یاد آنان که راه را هموار ساختند…

Liked it? Take a second to support عباس ریزی on Patreon!
منتشر شده در اهداف سیتپور